3 Ekim 2013 Perşembe

Olmak mı Oldurmak mı?



Okuduğum bir kitap şöyle bitiyordu Olmak mı yoksa oldurmak mı? 
Siz hangisini seçerdiniz?
İşte o gün düşünmeye başladım ben hayatı nasıl yaşıyorum acaba diye.
 Fark ettim ki ben bugüne kadar hep oldurmak için yaşamışım sanki.
Çok beğendiğim bir ayakkabının 36 numarası yok diye 37 numarasını ayağıma oldurmaya çalışmak
52 kilo iken sadece 34 bedeni olan pantolonun içine olmaya çalışmak
Meğer hayat ne zor geçmiş benim için
Fareli köyün kavalcısını hayatımın prensi olması için uğraşmışım
Hepimiz  yapmadık mı aynı şeyleri?
Rüzgara özgürce bırakmak yerine bin bir toka ile tutturup  saçlarımızı normal görünür oldurmaya çalışmadık mı
Yanlış insanları hayatımızın kahramanı yapmaya,olmayan sevgileri oldurmaya çalışmadık mı hep…
Esas mesele Olmak mı yoksa Oldurmak mı? İşte bu işin içinden hiç çıkamadım ben  
Ve sonunda olmayı seçtim
Hayatımın başrolünde olmak
Bir gün yerde bir gün göklerde belki ama canım nereyi , neyi istiyorsa orada olmak
Mutlu olmak,özgür olmak…
Kendim olmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder