11 Ocak 2014 Cumartesi

EKSİK...

Ben en çok yarım bıraktıklarıma üzülürüm
Dönüpte baktığımda ne çok eksik bıraktıklarım var hayatta,
Geç kalma telaşından masa da lokmaların yarım.
Kaybetmekten korkup boğazıma takılanlar yüzünden cümlelerin yarım.
Ceplerimde yarım kalmış notlar. Yarım kalmış şiirler
Aza kanaat edip fazlasını rüyalarımda yaşadım  hep ben
Yüzümde yarım kalmış gülümsemelerin izleri var eskilerden kalan
İşte hep bu yarımları tamamlar umuduyla sarıldım ben hayatıma aldıklarıma
Bir olmak bütüne varmak yerine var olandan çalmayı tercih etti hep onlar
Yarım kalmış bir öpücük ,yarım kalmış bir hoşçakal,yada yarım kalmış bir rüya
Eski aşıklarımın bana hediye yarımları
Ama hayat devam eder sabah doğan güneşle.
Ha bir eksik ha bir fazla
Ne farkeder bende bu dev yürek oldukça
Çocuk kalbimle büyük sevdalar yaşamaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder