11 Ocak 2015 Pazar

OYUN BİTTİ...

Son günlerde hep düsünür oldum
Nerden geliyordum nereye gidiyorum diye
Bu hayatta bana biçilen rol neydi? Ben neyi oynuyorum?
Belkide ben bu rolu hic sevmedim...
Zirve benim icin hep sacma sapan bi oyundu
Ama hic pisman olmadim hayat bana neyi verdiyse kabul ettim.
Bazen sustum eksildim bazen icime aktım biriktim
Kimi zaman kendime yetmedim yetemedim ama soylemedim
Çünkü gurur benim gobek adım
Ayakkabılarımı çaldıklarında ağlamak yerine çıplak ayak toprağa basma fırsatım oldu dedim
Arkamdan konuşanları duyunca yuksek sesle  sarkı söyledim
Ben size fikrinizi sormadim ki hic...
Bazen inceldigi yerden kopardım
Yeri geldi karsilik beklemeden ben 2 adım attım
Kusura bakmayın istediginiz gibi olmaktan çıktım
Farzedin ki ben oynamaktan bıktım
Lafın kısası bu yılda bildiğim yoldan gittim ve karar verdim;
Daha cok gulmeli daha cok sevismeliyiz
Daha cok soylemeli daha cok dinlemeliyiz
Her sene basinda oldugu gibi şimdi yeniden baslamali, yeniden denemeliyiz...

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder