17 Ekim 2015 Cumartesi

AFFEDEBİLMEK...

Affetmeyi öğreniyor insan
Öğrendikçe hafifliyor iyileşiyor
Düşününce ne çok şey varmış affedecek diyor
Kendimden baladım affetmeye
Önce beni affettim gereksiz yere kendimi üzdüğüm , ağlattığım için
Pazarda tezgahın arkasından çürük domatesleri vermiş olan manavı affettim
Eve verilen siparişi  eksik getiren pizzacıyı affettim bugün
İçimdeki huzursuzluğu, hiç susmayıp hep olmadık şeyler düşündüren iç sesimi affettim
Arkamdan kuyu kazanları, hiç bir şey demeden çekip gidenleri affettim
Sabahları bi günaydını  esirgeyenleri, inandığı  şeyi savunmayanları
Yanımdaymış  gibi görünen arkamdan dedikodumu yapanları bile affettim bugün
Halen bana bunu nasıl yapar dediğim düşününce boğmak istediğim insanlar var tabi ama zamanla onları da affederim inşallah kalbimde.tabi onlar bunu hiç bilmeyecekler:)
Affetmek büyüklüktür
Sadece güçlü insanların yapabileceği mucize bi şifadır
Hemde bedava...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder