1 Kasım 2014 Cumartesi

YARIMLIK...

Farkında mısın bilmem ama bizi en çok yarım kalan şeyler üzer ve yorar bu hayatta.
En kötüsüdür yarım olmak ,yarım kalmak veya yarım bırakılmak
Beni en çok yarım bıraktıklarım yormuş oysaki .
Dönüpte şöyle bir  baktığımda da ardıma ne çok eksik,ne çok yarım bıraktıklarım var hayatta,

Her sabah geç kalma telaşından masa da hep yarım bıraktığım lokmalar. Şimdi o beni bekler diye koşup kalktığım masada yarım kalan çay.Kaybetmekten korkup boğazıma takılanlar yüzünden yarım kalan cümleler. Ceplerimde sonu bir türlü gelmemiş yarım mektuplar, yarım kalmış şiirler.  Zamansız gidenlerin yüzümde bıraktığı yarım kalmış gülüşler

Çoğu zaman bu yarımları tamamlar umuduyla sarıldım ben hayatıma aldıklarıma.İki yarımdan bir olunur mu,birinin yarım bıraktığını bir başkası tamamalar mı diye merak ettim.

Şans bu ki onlar bir olmak bütüne varmak yerine var olandan çalmayı tercih ettiler hep
Yarım kalmış bir öpücük ,yarım kalmış bir hoşçakal,yada yarım kalmış bir rüya.Eski aşıkların bana hediye yarımları

Bu kadar yarımla ne yapar nasıl yaşar insan demeyin. İnsan farkında olmadan büyüyor yarımları tamamlarken eksilenin yerine yenilerini koyarken.
Bir tek bu dünyadan gidenin yerine koyamıyor, onun bıraktığı yarımı tamamlayamıyor.
Ama dersini alıyor insan.Birden farkediyor ki  aldığımız nefes bile yarım. Hanginiz şöyle doya doya göğsünüzü şişirircesine alıyorsunuz havayı içinize
Eğer farkına vardıysanız yarım kalmışlıkların hadi hemen toparlanın ve kaldığınız yerden yeni bir hayata başlayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder