30 Ağustos 2013 Cuma

AŞK...



Çelik kapılıydı yüreğim, giriş ve çıkışların çok sıkı takip edildiği kontrolsüz bir girişin asla mümkün olmadığı.
İçeri gitmeyi başaranlar oldu ama kalmayı başaranı henüz görmedim. Geldiği gibi gittiler tüm erkeklerim .Her dudak , her ten her dokunuş unutuldu. Hoş geldiler ve boş gittiler.
Başka bedenlerde ve ruhlarda benden bir iz bulamadıklarında düştüm hep akıllarına.Yol aldıkları yeni denizlerde boğunca onları geldim hep akıllarına
Bendeki huzuru, saf aşkı gözlerimdeki ışıltıyı hatırlayınca pişman oldular hep. Ben hep yeşildim ,hayatına girene can veren nefes olan
Hep iyi gelen bi tarafım vardı beni seven erkeklere
İşte o sol yanlarındaki sızıyı duyduklarında pişman oldular hep
Bir çıkan bir daha giremedi belki içeriye
Bu kadar iyi olduğum için hakkım vardı çok şey istemeye
Ama ben mütevazilik ettim sadece Aşk istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder