7 Ağustos 2013 Çarşamba

HOŞGELDİN



Belki de senin geldiğin yerde ben bittim ama sen yine de hoş geldin.
Gülüşünün gölgesi yüzüme düşünce farkettim seni.
Kalp izimi takip edin buldun beni. HOŞGELDİN
Bugüne kadar kalbimdeki hiçbir misafir fark etmedi bendeki beni.
Korkup kaçmasalardı, dayanabilseydiler fırtınalarıma, yağmurlarım sonrasında duyulan toprak kokusu ile cenneti sunabilirdim onlara.
Onlar hep gitti ama ben yinede karalar bağlamadım.
Belki beyazlara mavilere varamadım ama griler de olmadı hiç hayatımda.
Daha soğumamış gözyaşın yağmurlarıma karışınca farkettim seni.
Bendeki mevsime uydun ben baharken sende yağmur oldun HOŞGELDİN
Seninle aynı alfabede buluştuk biz. Fazla harfe ve cümleye gerek olmadan çözdük birbirimizi
Elimde halen konmamış bir sürü nokta ve yarım kalmış cümle varken sen yeni kelimelerle geldin hayatıma.
Benim bir varmış bir yokmuş diye başladığım masalıma kahraman oldun HOŞGELDİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder