30 Ağustos 2013 Cuma

UNUTTUM...



Bazen bitti dediğin yerde başlar mucize
Sende bir  kitap arasında unutulmuş iki satır gibi çıktın karşıma.
Ben okumaya devam ettim.
Bir  piyango biletinde çektim seni şans diye umut diye
Yolda bulduğum bozuk paranın sevinci gibiydin sen beklenmedik bir anda gelen
Bu yüzden şans koydum adını , sen hiç bilmedin hiç duymadın bile
Ben her akşam içtiğim rakıya seni koydum su yerine.
İçtikçe içtim seni,  içimdeki  seni gör diye
Gel zaman git  zaman unutmak geriye kalan tek seçenek olunca bana , bende unutmaya başladım seni
Bi durakta beklerken unutulmuş bir kitap gibi unuttum seni
Sabah içmeyi unuttuğum ilaç gibi unuttum seni
Çaya kaç şeker attığımı unuttuğum gibi unuttum seni
Bir kitap arasına koyulduğu  unutulmuş 2 sinema bileti gibi unuttum seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder