24 Haziran 2013 Pazartesi

1 Yaş Daha Büyüdüm...

Artık eskisi kadar cok dışarı çıkmıyorum geceleri. Bir evin sıcaklıgı ve dost sohbetleri daha çekici geliyor bana. Hiç tanımadığım biriyle tanışırım heyecanı duymuyorum artık eskisi gibi. DURULUYORUM

Hayatimdaki insanların listesini yapar oldum bugünler de.İyi gün ve kötü gün dostlari diye iki liste var elimde. İlişkilerde tasarruf dönemi baslattım hayatımda. Gereksiz olan ne varsa atıyorum hayatımdan. Bana benden yakın olanlar ve ben gibi olanlar kalıyor sadece elimde. SADELEŞİYORUM

Eskisinden daha cok vakit geciriyorum mutfakta. Sevgimi katıp daha cok sey pişiriyorum, dışarıda ayaküstü yemek yerine. Kalabalık yemek sofralarında biraraya getiriyorum dostlarımı.  DİNGİNLEŞİYORUM

Yaslandim telaşına kapılmıyorum artık. Aksine yeni yeni tanımaya başladigim olgunlugumla daha iyi anlasir ve sever olduk birbirimizi.Kendimi anlatmak icin ugrasmiyorum kimseye. Süslü kelimeler ve sahte gülüşler için zorlamıyorum kendimi. Beni anlayan ve beni seçenler ile zaten kelimelere gerek duymadan anlaşıyorum cogu zaman. OLGUNLAŞIYORUM

Hayır demesini başarıyorum artık. Kimseyi kırarım uzerim korkusu duymadan gerektigi yerde ve tam da söylenmesi gereken zamanlarda korkusuzca hayır diyorum. AKILLANIYORUM
Sevginin degerini ve kıymetini her zamankinden daha çok anlıyorum. Yıllar geçince sonunda kazananın sevgi olacağını biliyorum.
Duruluyorum,sadeleşiyorum, dinginleşiyorum, olgunlaşıyorum,akıllanıyorum sanırım artık BÜYÜYORUM

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder