14 Haziran 2013 Cuma

Gitmek...

Hani herkesin bi gidesi gelir ya uzaklara, bilinmeyen bi yerlere.
İşte bugünlerde bende de bir gitme istegi, hic düşümeden plan yapmadan sabah kalkıp birden bire gitmeye karar vermek ve gitmek
Belki de halen senden kopmak ve seni unutmak için bu gitmek isteği
Oysa ben aylar önce umutlarımı,hayallerimi,sana olan sevgimi, haykırışlarımı bir bavula tıkıştırıp gitmistim hayatından
Umutlarım vazgeçişlerime çarpıp kırılıp döküldü hep yollara
Belki de gitmek degilde kalamamak incitmişti en çok beni.
Sadece  ölüler yanlız gider demişti bir yazar ahhh ne kadar doğru söylemiş
Gidiyorum ama asla yanlız degilim
Korkularim, pişmanlıklarım, yarım kalanlarim öfkelerim ve daha bir suru sey.
İçim oyle kalabalık gidiyorum ki 
Şimdi kendimi senin hata olduğuna inandırmaya çalışırken,hangi gerçek avutabilir beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder