14 Haziran 2013 Cuma

Acıdan Geçmek

Kalemi elime aldigimda bu sefer komik şeyler yazmak vardı aklımda. Ama tum gün karşımda çaresizce oturup terkedilmenin acısını  paylaşmamı isteyen dostum halen gözümün önündeyken sanırım  bu mümkün olmayacaktı.
Onun yanındayken farkettim ki ben acıya alışığım, acıyla yaşamayi biliyorum ama acıyla nasıl başa çıkılır, geçmesi icin ne yapılır galiba bilmiyorum.
Karşımda ağlayan insanın sadece acısına ortak olabildim yanlızlığını  paylaşabildim bugün
Oysa bilmeli ogrenmeli insan  acıdan gecmeyi , sağ cıkmayı
Ama ben acıdan nasıl geçilir nasıl cıkılır bilmiyorum sanırım.
Biliyorum acıdan kaçılmaz ama en az zararla nasıl çıkılır ogrenmeli bilmeli insan.
Acıya katlanmayı ogrendim de ,içinden geçip çıkmayı  halen başaramıyorum galiba
Hayat en iyi oğretici aslında ; umutlarımız yitip gittiginde hayallerimiz yıkıldığında  hayal kırıklığı  deyip geçmeyi hep hayat ogretti bize. 
Ama o yıkık dokuk hayallerden yeni  bir hayat nasıl inşa edilir hiç soylemedi bize
Kimsenin yardımı olmadan atesi yakacak kadar büyüttü bizi ama içimizdeki yangını nasıl söndürecegimizi hiç öğretmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder