14 Haziran 2013 Cuma

Küçük Şeyler...

Hep küçük şeylerle mutlu oldum ben hayatta. Küçük bir gülüş, küçük bir çiçek yada küçük bir merhaba ile
Büyük ve kalabalık lokantalar yerine ayaklarım hep minik ve şirin kafelere gitti benim
Küçük dokunuşlarla büyük ve unutulmaz anılar bırakmak istedim hep girdiğim hayatlarda
Günün birinde küçük bir kahkaha ile veya küçük bir not kağıdına yazılmış sevgi sözcükleri ile
Küçük şeylerin izi hep daha büyük kaldı nedense bende. Kalbimde oluşan küçük sıyrıklar hiç geçmesede üzülmedim iz bırakmalarına
Küçük şeyler önemlidir hayatta
Büyük şeyler gibi şiddetli gelmezler bize  ama  Bülent Ortaçgil’inde dediği gibi;

Hep küçük şeyler bizi usandıran
Küçük şeyler bizi utandıran
Hep küçük şeyler, küçük şeyler bizi yarıştıran
Küçük şeyler bizi uzlaştıran
Küçük şeyler, hepsi de küçücük şeyler
Bizi yönlendiren, sevindiren, düşündüren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder