21 Haziran 2013 Cuma

Çok Geç Anladım...

Çok geç anladım benim sana nasılda yanlış zamanda geldiğimi.
Çok sonra farkettim ki sen güzün ortasında kendini kışa hazırlarken ben bir Haziran edasıyla gelmişim senin hayatına. Sıcaklığım eritmeye başlamış kalbinin buz tutmaya yüz tutmuş duvarlarını. Nereden bilirdim ki o suların bizi boğacağını.
Doğru insan olmak yetmiyor bazen, doğru zamanda gelmediysen hiçbir ederin yok sevgilinin gönlünde. Nadasa bırakılmış bir gönülde tohum yeşertmek zormuş çok geç anladım. Yanlızlıktan nefret ederdin belki ama aslında en yakın arkadaşındı senin yanlızlık. 
Bana verecek bir cevabın olmadı hiç, senin hep soru işaretlerin vardı. Ama bilirdim dile gelmemiş cümlelerin olduğunu. Çok geç anladım benim sana nasılda yanlış zamanda geldiğimi.                                                                                            
Senin herşeyi zamana bıraktığın telaşsız, boşvermiş bir anda, ben hayatı yakalamak edasıyla gelmişim  hayatına
Aşka en büyük ihanet sonu ne olacaksa olsun onu hiç yaşamadan bitirmektir demiş yazar.                                               
Ben aşka hiç ihanet etmedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder