14 Haziran 2013 Cuma

Sahibinden Az Kullanılmış Satılık Aşk

Bir ilan yazmaya karar verdim bu sabah. Sahibinden satılık az kullanılmış Aşk. İhtiyacı olan alsın baksın denesin. Kalbine sığarsa bu büyük aşk içini ısıtırsa hemen verebilirim. Yıllarca içimde sakladım korudum kolladım bu aşkı kimselere vermedim. Birgün gelirde gerçekten değer anlayan biri çıkarsa gösteririm diye düşündüm. Aklım kalmadı değil kimi zaman kalbimi çalmak isteyenlerde. Ama aşk çabuk anladı harcanıp gideceğini ve izin vermedi hiç kalbin onları sevmesine. Ufak tefek sıyrıklar ve çiziklerle çıktı nice gönül maceralarından.
Ama artık böylesine büyük bir aşk ağır geliyor bu bedene bu yüreğe. Bu yüzden bugünden itibaren satılık. Sahibinden az kullanılmış satılık Aşk. Bu zamanda kalmadı böyle temiz böyle beklentisiz aşk. Baktım olmadı hiç alıcısı çıkmazsa koyup bir kuşun kanadına salacağım bu aşkı gökyüzüne yıldızlara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder